Beste lezer schrijver,
Om op internet bezoekers te trekken, heb je eersteklas content nodig.
Teksten zijn nu eenmaal de belangrijkste bouwstenen voor een succesvolle website of online business.
En de mensen die de stap kunnen maken naar het creëren van indrukwekkend veel content, zijn de winnaars.
Of het nu gaat om lange blogs, een tjokvolle kennisbank, een lijvig e-book, een overtuigende sales page, of een uitgebreide product- of categorietekst in een webwinkel.
Maar hoe maak je al die reusachtige teksten, als schrijven “zacht gezegd“ nooit je hobby is geweest?
En een kopje koffie ernaast. De intenties zijn goed, je gaat lekker tikken.
Maar na een uurtje loop je vast in de tekst. Of lukt het je niet meer om je hoofd erbij te houden. Je hebt ook nog zoveel andere dingen te doen.
Veel mensen kennen dit probleem.
Van het schrijven en schrappen in een tekst, tot er niets van over is. Van het zitten, opstaan, rondje lopen, en dan toch maar weer aan je bureau plaatsnemen, hopend dat de woorden nu gaan stromen.
Als dit niet lukt, ga je nog maar een keer je gedachten verzetten. Misschien stel je het uit tot morgen.
Maar dan volgt helaas weer hetzelfde verhaal.
En dat keer op keer. Misschien wel dag na dag na dag…
Superfrustrerend.
Zij, die het wél lukt om hun teksten te schrijven, krijgen traffic. Ze maken sprongen van 10 naar 100 en naar 1000 bezoekers per dag.
Je kunt online niet meer om ze heen. Hun e-maillijst groeit. Ze domineren hun markt.
Op social media zijn ze alom aanwezig. Ze schrijven gastblogs en worden gevraagd voor interviews. Hun autoriteit groeit.
En het belangrijkste: hun bezoekers worden klanten. Ze verhogen hun prijzen en de omzet gaat door het dak.
Intussen blijven ze maar produceren. De ene tekst na de andere.
Er blijven hooguit nog wat kruimeltjes over voor de verliezers. Daar wordt om gestreden met als wapen een paar miezerige blogartikeltjes. Of ze adverteren zich arm voor een povere opbrengst.
De winnaars staan in de hoogste versnelling. Ze zien hun concurrenten in hun achteruitkijkspiegel steeds kleiner worden.
Het is bijna oneerlijk…
Hoe krijgen deze mensen het voor elkaar om zoveel content te creëren?
Zitten ze dag en nacht te schrijven? Hebben ze een team van tekstschrijvers? Betalen ze zich suf aan copywriters?
Nee, nee, nee.
Ze hebben het zelf ontrafeld of leerden het van iemand anders.
Daardoor zijn ze in staat om supersnel heel veel content te schrijven. Een monsterblog in een ochtendje – ze draaien hun hand er niet voor om. Een omvangrijk e-book in week: een makkie.
En het grootste deel van deze mensen is niet eens opgeleid als copywriter…
Wat doen zij anders dan de 95% die dit ook wil, maar niet voor elkaar krijgt?
Waarom blijft de overgrote meerderheid steken bij een paar alinea’s, terwijl anderen in dezelfde tijd een helder en super interessant monsterblog schrijven en publiceren?
Ik ga het je vertellen…
Schrijven heeft alles in zich om te ontaarden in een worsteling. Veel mensen zien er als een berg tegenop, om na vele vruchteloze pogingen het bijltje erbij neer te gooien.
Ik heb het ook allemaal meegemaakt, toen ik als beginnend journalist voor het eerst teksten voor opdrachtgevers ging maken.
Ook ik heb talloze rondjes door mijn kantoor gelopen, wachtend op inspiratie.
Inmiddels weet ik gelukkig hoe ik supersnel een aantrekkelijke, heldere en monsterlijk lange tekst maak.
Zonder gedraal, zonder uitstellen, nimmer afstel. En je hebt er niet eens inspiratie voor nodig.
En dit levert me nu jaarlijks zo’n 100.000 bezoekers op in mijn webwinkel. Ik heb er duizenden klanten aan te danken. Het heeft mijn omzet doen exploderen.
En dit werkt niet alleen voor mij of voor professionele tekstschrijvers. Het werkt voor iedereen.
Iedereen die iets van een onderwerp weet, kan er in no time een omvangrijke tekst over maken.
Ik ontwikkelde de methodes tijdens het schrijven van oneindig veel teksten voor opdrachtgevers en mijn eigen websites.
Ik testte hem op 100+ studenten Communicatie aan Fontys Hogescholen in Eindhoven, waar ik als schrijfdocent werkte.
Dankzij deze formule verbaasden de studenten zichzelf met omvangrijke artikelen die helder en goed geschreven waren.
Eigenlijk passen alle professionele copywriters het toe. Maar het is zó simpel, dat ze zich er vaak niet eens bewust van zijn.
Met De Content Machine-methode weet je zeker dat je in zeer korte tijd een omvangrijke tekst op je beeldscherm krijgt.
Dankzij een paar eenvoudige stappen kán het gewoon niet misgaan.
En het geweldige van internet is dat de teksten nog eindeloos lang meegaan.
Een paar uur vrolijk tikken, levert je voor vele jaren bezoekers en klanten.
Of het nu een blog, e-book of kennisbank is. Of het nu gaat om 1.000 of 30.000 woorden.
In een handomdraai schrijf je de monsterblogs die gaan strijden om de hoogste plaatsen in Google. En die de bezoekers gaan trekken die je nodig hebt om jouw business te laten groeien.
Of je maakt het e-book dat zo onweerstaanbaar is dat jouw lezers het MOETEN downloaden.
Niets is minder waar.
Als je het trucje snapt, schrijf je een monsterblog in een ochtendje. Voor een omvangrijk e-book trek je een weekje uit.
Dankzij deze copywriters-formule schrijf je sneller, beter en met meer plezier dan je ooit deed.
De truc is dit.
Voordat je gaat schrijven maakt eerst heel snel de structuur van je tekst.
Dit doe door vragen te stellen aan het onderwerp van je artikel e-book. Iedereen kan dit, want het is de meest intuïtieve manier om informatie te ordenen.
Het is hoe wij denken.
Het resultaat is een lijstje met superrelevante vragen die rondom een belangrijk onderwerp in jouw markt worden gesteld.
Deze vragen zet je in een logische volgorde, waarna je ze gaat beantwoorden. Je typt ze op of je spreekt ze in op een opnameapparaatje.
De antwoorden bestaan uit misschien 5, 10 of 20 zinnen. Meer wordt het niet. Over al het anderen hoef je dan ook niet meer na te denken.
Tijdens het maken van de korte blokjes tekst, zul je zien dat het monsterblog of e-book als een puzzel in elkaar valt.
Je hoeft niet meer te schuiven met alinea’s of informatie in een zin te proppen. Niet meer aan de kop te schaven omdat de informatie in de tekst er niet helemaal onder past. Geen woordjes meer inpassen of zinnetjes verplaatsen.
Nooit meer eindeloos knutselen, knippen en plakken. Nooit meer vastlopen in een tekst.
Het maken van een monsterblog of e-book kan nu NIET meer mislukken.
Het recept is kinderlijk eenvoudig. Hoe het precies in zijn werk gaat, ga ik je stap voor stap leren.
Als je dit weet, kun je nooit meer verdwalen in de teksten die je gaat maken.
Bijvoorbeeld met de Delta-methode die jouw onderwerp uiteen laat vallen in talloze sub-onderwerpjes.
Je krijgt ook een aantal blauwdrukken voor het vinden van eindeloos veel onderwerpen. Deze kun je bijna letterlijk overnemen.
Kortom: je krijgt grip op alle aspecten van het produceren van heel veel content.
Deze training is geschikt voor jou als je één of meer van de volgende situaties herkent.
Veel mensen hebben het geloof al verloren dat zij met hun teksten grote aantallen bezoekers trekken.
Ze hebben te veel mislukte pogingen tot schrijven achter de rug. Of ze willen er geen tijd meer voor vrijmaken.
In deze training leer je juist hoe je originele content maakt. Op basis van jouw unieke kennis. Niet een samenraapsel van iets dat al bestaat.
Dat klopt, dat kan. Maar ik ga je in deze training niet overtuigen van de kracht van goeie teksten.
Deze training is voor degenen die overtuigd zijn van de onmisbare waarde van content voor hun website of business.
Als je vandaag besluit om deze training te gaan doen, dan heb je direct toegang tot:
Ik ben Chriz van de Graaf. Bijna 20 jaar lang werkte ik als professioneel tekstschrijver, voor zowel papieren uitgaves als het internet. Sinds 2012 heb ik een snelgroeiende webwinkel, waarvoor ik monsterlijk veel teksten heb geschreven.
Ik schreef honderden artikelen voor de categorieën en producten in mijn winkel en maakte daarbij nog talloze blog artikelen en e-books. Dankzij die teksten kreeg mijn winkel in 2018 bijna 100.000 bezoekers, alleen al via de zoekresultaten van Google.
Daarbij krijgen we van bezoekers en klanten veel positieve feedback: ze zijn blij dat ze op mijn website zoveel informatie kunnen vinden. Uiteraard leidt dit tot verkopen. Mensen kopen graag bij dé autoriteit in een markt.
De content-formule in deze training ontwikkelde ik tijdens het schrijven van mijn artikelen. Ik testte hem op studenten toen ik schrijfdocent was aan de opleiding Communicatie van Fontys Hogescholen. Nu kan iedereen ervan profiteren.
1 artikel => 50.000 bezoekers
Ik kan me voorstellen dat deze training het een flinke investering voor je is.
Of hij het waard is voor jou, kan ik niet voor je inschatten. Maar jij waarschijnlijk wel.
Wat gebeurt er met jouw website of business wanneer je er 50 superrelevante artikelen aan toevoegt?
Of wanneer je voor alle categorieën in je webshop een unieke en extreem informatieve tekst maakt?
Als je het meest informatieve e-book in jouw markt verspreidt?
Wat gebeurt er met het aantal bezoekers? Welk effect kan dit hebben op je omzet?
Zoveel is deze training waard!
In 2012 schreef ik een doodsimpel artikel dat mij in de loop van de jaren meer dan 50.000 bezoekers opleverde. Het genereerde ook nog eens bijna 50.000 euro omzet, maar dat was niet eens de opzet…
Ik maakte een artikel dat gaat over de producten in mijn webwinkel: incontinentiematerialen. Het artikel heet “Welke soorten incontinentiemateriaal zijn er?”.
Niks spectaculairs, maar het is wel de vraag die tienduizenden mensen per jaar stellen.
En bij mij vinden ze het antwoord. Het laat in de markt zien: wij zijn de specialist.
En niet alleen dat: het artikel converteert ook nog eens met bijna 2%.
Veel mensen denken dat het schrijven van bijvoorbeeld 100 artikelen voor in een kennisbank een eindeloze klus is. Maar dat valt wel mee…
Met de methode van De Content Machine heb je binnen twee uurtjes de 100 meest relevante onderwerpen voor de artikelen.
Als je voor die 100 artikelen elk 10 sub-sub-subonderwerpen bedenkt, dan heb je voor elk artikel al 10 alinea’s.
Je hoeft dan dus máár 1000 alinea’s te schrijven om jouw ALLES VERWOESTENDE kennisbank te maken.
Laten we zeggen dat een alinea gemiddeld 200 woorden beslaat. Als je heel veel van een onderwerp weet en je hebt wat schrijfroutine opgebouwd, dan maak je zo’n alinea gemakkelijk binnen een half uur.
1000 x 0,5 uur = 500 uur.
Als je elke werkdag slechts 2 uurtjes schrijft, domineer je dus binnen een jaar de zoekmachines in jouw markt!
1 jaar van je leven, en gedurende dat jaar niet meer dan 6% je tijd.
Als je dit lukt ben je zeker De Grootste Content Machine in jouw niche.
Deze training is gemaakt om jou te helpen met het snel en efficiënt schrijven van monsterlijk veel content.
En als dit om wat voor reden dan ook niet lukt, krijg je je geld terug.
Mocht je binnen een maand na aanschaf van de training denken: het wordt niks met die teksten van mij, het gaat niet lukken, ik stop ermee. Stuur dan even een mailtje.
We storten het aankoopbedrag vervolgens direct aan je terug.
Je kunt deze training dus ZONDER RISICO volgen.