Hoe Je Supersnel Een Omvangrijke Tekst Maakt Die Bezoekers Boeit en Google Van Je Laat Houden.

Beste lezer schrijver,

Om op internet bezoekers te trekken, heb je eersteklas content nodig.

Teksten zijn nu eenmaal de belangrijkste bouwstenen voor een succesvolle website of online business.

En de mensen die de stap kunnen maken naar het creëren van indrukwekkend veel content, zijn de winnaars.

Of het nu gaat om lange blogs, een tjokvolle kennisbank, een lijvig e-book, een overtuigende sales page, of een uitgebreide product- of categorietekst in een webwinkel.

Maar hoe maak je al die reusachtige teksten, als schrijven “zacht gezegd“ nooit je hobby is geweest?

Je begint met een maagdelijk wit scherm

En een kopje koffie ernaast. De intenties zijn goed, je gaat lekker tikken.

Maar na een uurtje loop je vast in de tekst. Of lukt het je niet meer om je hoofd erbij te houden. Je hebt ook nog zoveel andere dingen te doen.

Veel mensen kennen dit probleem.

Van het schrijven en schrappen in een tekst, tot er niets van over is. Van het zitten, opstaan, rondje lopen, en dan toch maar weer aan je bureau plaatsnemen, hopend dat de woorden nu gaan stromen.

Als dit niet lukt, ga je nog maar een keer je gedachten verzetten. Misschien stel je het uit tot morgen.

Maar dan volgt helaas weer hetzelfde verhaal.

En dat keer op keer. Misschien wel dag na dag na dag…

Superfrustrerend.

De winnaars schrijven intussen lekker door

Zij, die het wél lukt om hun teksten te schrijven, krijgen traffic. Ze maken sprongen van 10 naar 100 en naar 1000 bezoekers per dag.

Je kunt online niet meer om ze heen. Hun e-maillijst groeit. Ze domineren hun markt.

Op social media zijn ze alom aanwezig. Ze schrijven gastblogs en worden gevraagd voor interviews. Hun autoriteit groeit.

En het belangrijkste: hun bezoekers worden klanten. Ze verhogen hun prijzen en de omzet gaat door het dak.

Intussen blijven ze maar produceren. De ene tekst na de andere.

Deze meesters van de content pakken de markt.

Er blijven hooguit nog wat kruimeltjes over voor de verliezers. Daar wordt om gestreden met als wapen een paar miezerige blogartikeltjes. Of ze adverteren zich arm voor een povere opbrengst.

De winnaars staan in de hoogste versnelling. Ze zien hun concurrenten in hun achteruitkijkspiegel steeds kleiner worden.

Het is bijna oneerlijk…

Hoe krijgen deze mensen het voor elkaar om zoveel content te creëren?

Zitten ze dag en nacht te schrijven? Hebben ze een team van tekstschrijvers? Betalen ze zich suf aan copywriters?

Nee, nee, nee.

Zij hebben het geheim van de content-meester ontdekt.

Ze hebben het zelf ontrafeld of leerden het van iemand anders.

Daardoor zijn ze in staat om supersnel heel veel content te schrijven. Een monsterblog in een ochtendje – ze draaien hun hand er niet voor om. Een omvangrijk e-book in week: een makkie.

En het grootste deel van deze mensen is niet eens opgeleid als copywriter…

Wat doen zij anders dan de 95% die dit ook wil, maar niet voor elkaar krijgt?

Waarom blijft de overgrote meerderheid steken bij een paar alinea’s, terwijl anderen in dezelfde tijd een helder en super interessant monsterblog schrijven en publiceren?

Ik ga het je vertellen…

Je kunt het gewoon leren!

Schrijven heeft alles in zich om te ontaarden in een worsteling. Veel mensen zien er als een berg tegenop, om na vele vruchteloze pogingen het bijltje erbij neer te gooien.

Ik heb het ook allemaal meegemaakt, toen ik als beginnend journalist voor het eerst teksten voor opdrachtgevers ging maken.

Ook ik heb talloze rondjes door mijn kantoor gelopen, wachtend op inspiratie.

Inmiddels weet ik gelukkig hoe ik supersnel een aantrekkelijke, heldere en monsterlijk lange tekst maak.

Zonder gedraal, zonder uitstellen, nimmer afstel. En je hebt er niet eens inspiratie voor nodig.

Een doodsimpele methode maakte van mij een Content Machine.

En dit levert me nu jaarlijks zo’n 100.000 bezoekers op in mijn webwinkel. Ik heb er duizenden klanten aan te danken. Het heeft mijn omzet doen exploderen.

En dit werkt niet alleen voor mij of voor professionele tekstschrijvers. Het werkt voor iedereen.

Iedereen die iets van een onderwerp weet, kan er in no time een omvangrijke tekst over maken.

Om dit te bewijzen maakte ik deze online training: De Content Machine.

Ik ontwikkelde de methodes tijdens het schrijven van oneindig veel teksten voor opdrachtgevers en mijn eigen websites.

Ik testte hem op 100+ studenten Communicatie aan Fontys Hogescholen in Eindhoven, waar ik als schrijfdocent werkte.

Dankzij deze formule verbaasden de studenten zichzelf met omvangrijke artikelen die helder en goed geschreven waren.

Eigenlijk passen alle professionele copywriters het toe. Maar het is zó simpel, dat ze zich er vaak niet eens bewust van zijn.

Met De Content Machine-methode weet je zeker dat je in zeer korte tijd een omvangrijke tekst op je beeldscherm krijgt.

Dankzij een paar eenvoudige stappen kán het gewoon niet misgaan.

En het geweldige van internet is dat de teksten nog eindeloos lang meegaan.

Een paar uur vrolijk tikken, levert je voor vele jaren bezoekers en klanten.

Je leert om supersnel een boeiende tekst te schrijven.

Of het nu een blog, e-book of kennisbank is. Of het nu gaat om 1.000 of 30.000 woorden.

In een handomdraai schrijf je de monsterblogs die gaan strijden om de hoogste plaatsen in Google. En die de bezoekers gaan trekken die je nodig hebt om jouw business te laten groeien.

Of je maakt het e-book dat zo onweerstaanbaar is dat jouw lezers het MOETEN downloaden.

Misschien denk je dat hier maanden of jaren voor uit moet trekken.

Niets is minder waar.

Als je het trucje snapt, schrijf je een monsterblog in een ochtendje. Voor een omvangrijk e-book trek je een weekje uit.

Dankzij deze copywriters-formule schrijf je sneller, beter en met meer plezier dan je ooit deed.

  • Je werkt geconcentreerd en super efficiënt aan de teksten die basis vormen van de business of website die jouw dromen gaat verwezenlijken.
  • Elke letter die je schrijft, gaat talloze jaren mee op het internet. Het zijn de duurzame bouwblokken van een succesvolle business.
  • Je gaat lol krijgen in het schrijven. Dankzij de slimme voorbereiding hoef jij alleen maar te doen wat jij leuk vindt: het delen van jouw kennis met jouw bezoekers.
  • Je bespaart hierdoor vele uren, die je aan andere dingen kunt besteden.
  • Je hoeft nooit meer te overwegen om een dure copywriter in te huren die teksten maakt waar je toch niet helemaal tevreden over bent.
  • Je maakt de superrelevante content waar Google zo blij van wordt.
  • Je zult nooit meer opzien tegen het schrijven van een tekst.
  • Je zult nooit meer zitten ploeteren bij het schrijven. Want alle problemen met de structuur en de volgorde van de informatie, heb je vooraf met een simpele truc opgelost. Daar hoef je niet meer over na te denken.
  • En dankzij deze truc kun je de tekst ook gemakkelijk even wegleggen. Zodra je er weer aan begint, weet je exact waar je zit en wat je moet gaan schrijven.
  • Je zult het schrijven nooit meer uitstellen, omdat je er tegenop ziet. Van afstel is al helemaal geen sprake meer.

Het geheim van de copy pro’s

De truc is dit.

Voordat je gaat schrijven maakt eerst heel snel de structuur van je tekst.

Dit doe door vragen te stellen aan het onderwerp van je artikel e-book. Iedereen kan dit, want het is de meest intuïtieve manier om informatie te ordenen.

Het is hoe wij denken.

Het resultaat is een lijstje met superrelevante vragen die rondom een belangrijk onderwerp in jouw markt worden gesteld.

Deze vragen zet je in een logische volgorde, waarna je ze gaat beantwoorden. Je typt ze op of je spreekt ze in op een opnameapparaatje.

De antwoorden bestaan uit misschien 5, 10 of 20 zinnen. Meer wordt het niet. Over al het anderen hoef je dan ook niet meer na te denken.

Je kunt nu volledig los gaan op het geven van de allerbeste antwoorden. Hierin leg je al je kennis, kunde en creativiteit.

Tijdens het maken van de korte blokjes tekst, zul je zien dat het monsterblog of e-book als een puzzel in elkaar valt.

Je hoeft niet meer te schuiven met alinea’s of informatie in een zin te proppen. Niet meer aan de kop te schaven omdat de informatie in de tekst er niet helemaal onder past. Geen woordjes meer inpassen of zinnetjes verplaatsen.

Nooit meer eindeloos knutselen, knippen en plakken. Nooit meer vastlopen in een tekst.

Het maken van een monsterblog of e-book kan nu NIET meer mislukken.

Hoe ziet de online training De Content Machine eruit?

Het recept is kinderlijk eenvoudig. Hoe het precies in zijn werk gaat, ga ik je stap voor stap leren.

  • Allereerst definiëren we Jouw Hoofdonderwerp: het ene onderwerp waar jouw website of e-book over gaat. Dit lijkt makkelijker dan het is.

Als je dit weet, kun je nooit meer verdwalen in de teksten die je gaat maken.

  • Vervolgens laat ik zien hoe je tientallen superrelevante onderwerpen voor jouw doelgroep kunt vinden.

Bijvoorbeeld met de Delta-methode die jouw onderwerp uiteen laat vallen in talloze sub-onderwerpjes.

Je krijgt ook een aantal blauwdrukken voor het vinden van eindeloos veel onderwerpen. Deze kun je bijna letterlijk overnemen.

  • Je krijgt 50+ vragen waarmee je heel snel, heel veel informatie kunt creëren, bijvoorbeeld over de producten in een webwinkel.
  • Je ontdekt hoe je jezelf interviewt om snel bergen content te genereren.
  • Hoe voer je een gesprek met een expert en haal je in een uur genoeg informatie op voor een monsterblog van 3000 woorden? Of in 4 uur genoeg voor een e-book van 10.000+ woorden!
  • Je leert heel snel en simpel de perfecte opbouw van de tekst te maken. Als je die hebt, kan het bij het schrijven niet meer misgaan.
  • Vervolgens laat ik je stap-voor-stap zien je met kleine blokken van informatie een monsterlijk grote tekst maakt.
  • Je krijgt de blauwdruk voor artikelen die gelden als de meest informatieve en meest complete in jouw markt.
  • Ik laat je zien hoe je heel gemakkelijk teksten in verschillende vormen kunt gieten. De basis is vraag/antwoord, het aantal variaties is eindeloos.
  • Je leert hoe je een intro of inleiding schrijft die onweerstaanbaar nieuwsgierig maakt.
  • Je krijgt een groot aantal supersimpele tips waarmee je op leesbaarheid altijd minimaal een 8 scoort.
  • Je ontdekt wat jouw ideale omstandigheden zijn om monsterlijk veel content te produceren.

Kortom: je krijgt grip op alle aspecten van het produceren van heel veel content.

Voor wie is deze training?

Deze training is geschikt voor jou als je één of meer van de volgende situaties herkent.

  • Je weet hoe belangrijk het is om snel en efficiënt grote hoeveelheden content te maken. Maar helaas gaat dit je niet gemakkelijk af.
  • Het lukt je maar moeilijk om op gang te komen met schrijven.
  • Of je verdwaalt in de tekst en stopt ermee nog voordat hij klaar is.
  • Je zit soms zó lang naar je tekst te kijken, dat je niet meer kunt beoordelen of het goed is.
  • Je bent bij het schrijven snel afgeleid waardoor het veel langer duurt dan je zou willen.
  • Je vindt het lastig om bij één onderwerp te blijven; je waaiert gemakkelijk uit en wilt dan te veel vertellen.
  • Je zou wel 25 artikelen voor je website of een omvangrijk e-book willen maken, maar je kunt de onderwerpen niet bedenken.

En voor wie is deze training niet geschikt?

  • Deze training is niet voor iedereen.

Veel mensen hebben het geloof al verloren dat zij met hun teksten grote aantallen bezoekers trekken.

Ze hebben te veel mislukte pogingen tot schrijven achter de rug. Of ze willen er geen tijd meer voor vrijmaken.

  • Ook als je een roman of poëzie wilt schrijven, maar het lukt niet, dan gaat deze training je niet helpen.
  • Je wilt zo snel mogelijk een tekst maken door het knippen en plakken van de teksten van anderen.

In deze training leer je juist hoe je originele content maakt. Op basis van jouw unieke kennis. Niet een samenraapsel van iets dat al bestaat.

  • Je twijfelt of het wel nodig is om teksten te schrijven voor het internet. Je kunt toch ook op andere manieren bezoekers trekken, zoals met advertenties?

Dat klopt, dat kan. Maar ik ga je in deze training niet overtuigen van de kracht van goeie teksten.

Deze training is voor degenen die overtuigd zijn van de onmisbare waarde van content voor hun website of business.

Wat krijg je met deze training?

Als je vandaag besluit om deze training te gaan doen, dan heb je direct toegang tot:

  • De training De Content Machine (PDF)

    3 stappenplannen: de kortste weg naar…
  • 1 monsterartikel
  • Een serie artikelen
  • Een e-book
        
  • Mini-training: blauwdrukken voor een boeiende tekst
  • Mini-training: het kiezen van Jouw Hoofdonderwerp
  • Belangrijkste lessen bij elkaar
  • BONUS 1: Compleet uitgewerkt voorbeeld van een onderwerp-Delta voor een website, e-book of kennisbank.
  • BONUS 2: Compleet uitgewerkt voorbeeld van een onderwerp-Delta voor een webshop.
  • BONUS 3: Mini-training – schrijven van productteksten voor een webshop
  • BONUS 4: Mini-training – met deze tips scoor je een 8 op leesbaarheid

Over mij

Ik ben Chriz van de Graaf. Bijna 20 jaar lang werkte ik als professioneel tekstschrijver, voor zowel papieren uitgaves als het internet. Sinds 2012 heb ik een snelgroeiende webwinkel, waarvoor ik monsterlijk veel teksten heb geschreven.

Ik schreef honderden artikelen voor de categorieën en producten in mijn winkel en maakte daarbij nog talloze blog artikelen en e-books. Dankzij die teksten kreeg mijn winkel in 2018 bijna 100.000 bezoekers, alleen al via de zoekresultaten van Google.

Daarbij krijgen we van bezoekers en klanten veel positieve feedback: ze zijn blij dat ze op mijn website zoveel informatie kunnen vinden. Uiteraard leidt dit tot verkopen. Mensen kopen graag bij dé autoriteit in een markt.

De content-formule in deze training ontwikkelde ik tijdens het schrijven van mijn artikelen. Ik testte hem op studenten toen ik schrijfdocent was aan de opleiding Communicatie van Fontys Hogescholen. Nu kan iedereen ervan profiteren.

1 artikel => 50.000 bezoekers

Ik kan me voorstellen dat deze training het een flinke investering voor je is.

Of hij het waard is voor jou, kan ik niet voor je inschatten. Maar jij waarschijnlijk wel.

Wat gebeurt er met jouw website of business wanneer je er 50 superrelevante artikelen aan toevoegt?

Of wanneer je voor alle categorieën in je webshop een unieke en extreem informatieve tekst maakt?

Als je het meest informatieve e-book in jouw markt verspreidt?

Wat gebeurt er met het aantal bezoekers? Welk effect kan dit hebben op je omzet?

Zoveel is deze training waard!

Zelfs 1 artikel kan al een verschil maken.

In 2012 schreef ik een doodsimpel artikel dat mij in de loop van de jaren meer dan 50.000 bezoekers opleverde. Het genereerde ook nog eens bijna 50.000 euro omzet, maar dat was niet eens de opzet…

Ik maakte een artikel dat gaat over de producten in mijn webwinkel: incontinentiematerialen. Het artikel heet “Welke soorten incontinentiemateriaal zijn er?”.

Niks spectaculairs, maar het is wel de vraag die tienduizenden mensen per jaar stellen.

En bij mij vinden ze het antwoord. Het laat in de markt zien: wij zijn de specialist.

En niet alleen dat: het artikel converteert ook nog eens met bijna 2%.

1 artikel, 3 uurtjes werk => 12.000 euro omzet per jaar..!

Kost het schrijven veel tijd?

Veel mensen denken dat het schrijven van bijvoorbeeld 100 artikelen voor in een kennisbank een eindeloze klus is. Maar dat valt wel mee…

Met de methode van De Content Machine heb je binnen twee uurtjes de 100 meest relevante onderwerpen voor de artikelen.

Als je voor die 100 artikelen elk 10 sub-sub-subonderwerpen bedenkt, dan heb je voor elk artikel al 10 alinea’s.

Je hoeft dan dus máár 1000 alinea’s te schrijven om jouw ALLES VERWOESTENDE kennisbank te maken.

Laten we zeggen dat een alinea gemiddeld 200 woorden beslaat. Als je heel veel van een onderwerp weet en je hebt wat schrijfroutine opgebouwd, dan maak je zo’n alinea gemakkelijk binnen een half uur.

1000 x 0,5 uur = 500 uur.

Als je elke werkdag slechts 2 uurtjes schrijft, domineer je dus binnen een jaar de zoekmachines in jouw markt!

1 jaar van je leven, en gedurende dat jaar niet meer dan 6% je tijd.

Als je dit lukt ben je zeker De Grootste Content Machine in jouw niche.

Niet goed = geld terug

Deze training is gemaakt om jou te helpen met het snel en efficiënt schrijven van monsterlijk veel content.

En als dit om wat voor reden dan ook niet lukt, krijg je je geld terug.

Mocht je binnen een maand na aanschaf van de training denken: het wordt niks met die teksten van mij, het gaat niet lukken, ik stop ermee. Stuur dan even een mailtje.

We storten het aankoopbedrag vervolgens direct aan je terug.

Je kunt deze training dus ZONDER RISICO volgen.